Normal view MARC view ISBD view

Markedskommunikasjon : prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning

av Helgesen, Thorolf .
Utgiver: Cappelen akademisk forl. 2004 .Utgave: 6. utg .Beskrivelse: 336 s. ill .ISBN: 8202236312; 9788202236311.Emne(r): markedskommunikasjon | pr | sponsing | media | reklame | markedsføring
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Home library Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Korttidslån Korttidslån Fjerdingen
658.8 Hel (Browse shelf) Available FJE18080014
Korttidslån Korttidslån Fjerdingen
Samlingen
Faglitteratur 658.8 Hel (Browse shelf) Available FJE16100303
Korttidslån Korttidslån Fjerdingen
Samlingen
Faglitteratur 658.8 Hel (Browse shelf) Available FJE16100304
Total holds: 0

Fra 2. oppl. med både 10- og 13-sifret ISBN

Opplagshistorikk: 6. utg., 2. oppl. 2006 (Nkr 418.00); 3. oppl. 2007 (Nkr 438.00); 4. oppl. 2008 (Nkr 458.00); 5. oppl. 2009

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha